Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Anders - 22 januari 2014 16:25

Nu har jag sagt i ca en veckas tid att kuben ska flyttas så idag fick jag tummen ur och gjorde det.

Kuben före flytt med massor av alger pga fel belysning...

Kuben städad och på plats i vardagsrummet.

Lite hardscape. Fick bli filtrervadd under stenarna så dom inte ligger direkt mot glaset.

Gruset börjar komna på plats och fixerar stenar o rötter så dom ligger still.

Då va det igång igen och nu ska jag bara se om jag kan få tag i några små ancistrus och ev några platy.

Av Anders - 22 januari 2014 16:24

Nu har jag sagt i ca en veckas tid att kuben ska flyttas så idag fick jag tummen ur och gjorde det.

[Bild]

Kuben före flytt med massor av alger pga fel belysning...

[Bild]

Kuben städad och på plats i vardagsrummet.

[Bild]

Lite hardscape. Fick bli filtrervadd under stenarna så dom inte ligger direkt mot glaset.

[Bild]

Gruset börjar komna på plats och fixerar stenar o rötter så dom ligger still.

[Bild]

Då va det igång igen och nu ska jag bara se om jag kan få tag i några små ancistrus och ev några platy.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Anders heter jag och här kommer ni kunna följa lite allt möjligt om mig och mina hundars vardag men även andra intressen och livshändelser.
Finns även på Instagram: myraakita

Mvh Anders

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards