Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Anders - 28 januari 2014 03:22

När man måste så går det inte att sova.
Måste upp vid sju för att ta emot ett akvarium som ska silikonas om.
Men det blir väl att va vaken om jag inte somnar snart!

Jag har påbörjat omvandlingen av mitt vardagsrumsbord idag (läs igår) också.
I mitten ska det bli en grön bädd av gräs. Och resten av skivan ska det bli mosaik på.
Men jag tar en sak i taget.
Det kommer att komma upp ett specifikt inlägg med bilder och text från start till färdigställt så det lär dröja ett tag.

Min kamera jakt fortsätter och vettigaste tipset jag fått är att kolla på någon mer avancerad och dyrare kamera men köp den begagnad så vi får se vad jag kan hitta när pengar rullar in i framtiden.

8av10 personer rekommenderar Canon S100.

Nu ska jag se om jag kan sova en skvätt så kanske det kommer upp en bild på akvariumet senare idag.

Godnatt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Anders heter jag och här kommer ni kunna följa lite allt möjligt om mig och mina hundars vardag men även andra intressen och livshändelser.
Finns även på Instagram: myraakita

Mvh Anders

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards