Alla inlägg under februari 2014

Av Anders - 1 februari 2014 16:25

Livet leker och det går bra nu.
Tidigare i veckan så va jag på ett företag i odenskog och hade ett möte med chefen.
Och det ang praktik/arbetsträning.
Det va ett väldigt bra möte där vi Snabbt va överens om att jag ska börja där den 10e februari.
Det känns så otroligt bra att äntligen få komma ut i arbetslivet och jobba.
Visst det är skönt att va hemma till en viss del och det räcker utmärkt att ha endast helgerna lediga.

Så nu vet ni det och vart jag ska va kanske ni ser en dag då ni har ett ärende där.
------------

Jag har ju tidigare nämnt att jag är på jakt efter en ny kamera och nu har jag efter att ha råd frågat på fotosidan.se
Bestämt att det blir en Canon powershot S100.
Får hem den i slutet på februari så efter det lär ni kunna se mer bilder än text i många inlägg :)
Bilder på min nya kamera här nedan för.

Fram i från

Bakifrån.

Av Anders - 1 februari 2014 16:24

Livet leker och det går bra nu.
Tidigare i veckan så va jag på ett företag i odenskog och hade ett möte med chefen.
Och det ang praktik/arbetsträning.
Det va ett väldigt bra möte där vi Snabbt va överens om att jag ska börja där den 10e februari.
Det känns så otroligt bra att äntligen få komma ut i arbetslivet och jobba.
Visst det är skönt att va hemma till en viss del och det räcker utmärkt att ha endast helgerna lediga.

Så nu vet ni det och vart jag ska va kanske ni ser en dag då ni har ett ärende där.
------------

Jag har ju tidigare nämnt att jag är på jakt efter en ny kamera och nu har jag efter att ha råd frågat på fotosidan.se
Bestämt att det blir en Canon powershot S100.
Får hem den i slutet på februari så efter det lär ni kunna se mer bilder än text i många inlägg :)
Bilder på min nya kamera här nedan för.

[Bild]

Fram i från

[Bild]

Bakifrån.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Anders heter jag och här kommer ni kunna följa lite allt möjligt om mig och mina hundars vardag men även andra intressen och livshändelser.
Finns även på Instagram: myraakita

Mvh Anders

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards